середу, 20 січня 2016 р.

Відкритий урок Савченко Оксани Сергіївни

Відкритий урок  у 4-му класі за темою "A Picnic".



Більш детальну інформацію можна дізнатись за посиланням  на веб-ресурс учителя.

Після уроку учні 4 класу  з задоволенням поділилися своїми враженнями:

Ірина Щетиніна:  « Мені найбільше сподобалось, що  вчителька в кінці уроку подарувала  нам Сертифікати з балами, які ми зможемо додати до своєї оцінки на наступних уроках».

 Назар Голік:  «Мені сподобалось, як ми у групах   розбирали різні слова, це моє улюблене заняття. Ще запам’яталась фізкультхвилинка.  І взагалі, урок був дуже веселий, і вчителька теж дуже весела».

 Гордій Кравченко: «У  грі  «Ловець»   я спіймав багато слів,  і це мені дуже сподобалось. А ще ми вивчили нову  пісню англійською мовою» .

 Настя Трофименко:  «Учителька була  дуже добра й весела. Сподобалось, як ми писали свої імена й  прикріпляли їх на ялинку.  Я вважаю, що урок був чудовий».

1 коментар: