середу, 20 січня 2016 р.

Відкритий урок Горбаненко Анни Миколаївни

Відкритий урок  у 6-му класі на тему "A helping hand"



Більш детальну інформацію можна дізнатись за посиланням  на веб-ресурс вчителя.

Відгуки шестикласників про урок:

Єва Кіріянова: «Дуже сподобалась учителька , розповідала все зрозуміло , тому граматика мені давалась  легко. Була цікава вправа про правильну  вимову англійських слів.  Мені сподобалось, як ми спрацювалися на уроці,  були однією командою».

Анна Полякова: «Учителька була дуже привітна, гарна, мила, а головне – вона добре знає англійську мову. Увесь урок вона розмовляла з нами англійською, і ми теж намагались, як могли».

   Данило Лебідь: «Мені сподобалась тема «Герундій», тому що вона була не дуже складна і на уроці вчителька не ставила поганих оцінок».

Артур Іскандеров: «Мені сподобався цей урок,  тому що я вивчив нову тему й зразу її засвоїв».

3 коментарі:

  1. Шановні адміністрація м.Марганець,дирекція та вчительський колектив Марганецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 !
    Хотілося б звернутися до Вас зі словами вдячності за високий рівень підготовки, всебічну підтримку та допомогу під час проведення фінального туру ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016» у номінації «Англійська мова».
    Особисто для мене участь у конкурсі набула нового значення після знайомства з м.Марганець.Багатий на таланти та добрі серця край відкрив свої обійми для жюрі та всіх конкурсантів. Надавалися всі умови для успішного проведення уроків та майстер класів.Слід відмітити високий рівень підготовки учнів школи. Англійська для вихованців Марганецької загальноосвітній школи І-ІІІ ступенів №2 вже як рідна, недарма її вивчають з першого класу. Працювати в такому класі було легко та приємно.
    Насамкінець хотілося б побажати м.Марганець нових звершень, творчих злетів та світлого майбутнього!

    ВідповістиВидалити
  2. Дорогі учні 6 класу!Мені було надзвичайно приємно працювати з Вами!Спасибі Вашим батькам та вчителям школи,зокрема вчителю іноземної мови Шаповал Є.О.Світлого майбутнього Вам ,дітки!

    ВідповістиВидалити
  3. Шкода, що ми не потрапили до цієї казки, але впевнені, що це було дійсно казкою!

    ВідповістиВидалити