четвер, 21 січня 2016 р.

Відкритий урок Цикункової Яни Вікторівни

Цикункова Яна Володимирівна провела  відкритий урок у 8 класі  на тему «Daily routine».


Більш детальну інформацію можна отримати за посиланням на веб ресурс вчителя.

Відгуки учнів 8-го класу:

Анна Долгополова: «Мені сподобався урок Яни Вікторівни. Ми переглядали цікаве відео та відповідали на питання по граматиці, повторили граматичні часи. Я прийшла б на її урок ще!»

Владислав Пастушков: «Було цікаве відео про розпорядок дня вчителів. Веселий!  Взагалі урок був цікавий та корисний».

Олександра Папельбу: «Мені сподобався цей урок. На ньому ми дивились відео, потім задавали вчителям питання про їх роботу. Завдання на уроці були цікаві».

Аліна Омельчук: «Спочатку ми всі  дуже злякалися.  Але все було так весело й цікаво, що страх  пройшов, а залишились  тільки знання».

1 коментар:

  1. 21 січня 2016 року я провела відкритий урок у 8 класі за темою «Daily Routine», Laser 2, Malcomlm Mann,
    Steve Taylore-Knowles. Той, хто не варився у цьому котлі, не уявляють, як це складно, відповідально, але задоволення після уроку описати неможливо, бо, по-перше, бракувало слів від хвилювань, а по-друге, ті слова, які крутилися в голові, були з методики))). Мабуть, в останній день випробувань відкрилося 6543 дихання, тому було легше психологічно ніж у попередні дні, тому я отримала задоволення від уроку та моїх нових учнів, особливої уваги заслужили хлопчики, справжнісінькі джентельмени!!! Тетяна Сергіївна Макуха, вчитель у цьому класі, не лише їх навчила англійської, а і показала, як підтримати вчителя, який прийшов до них вперше.

    ВідповістиВидалити